Με ξέσκισαν οι πελάτες μου

Γεια σας. Είμαι η Χαρά, 30 ετών, δικηγόρος. Είμαι μελαχρινή προς καστανή, ύψος περίπου 1.80, με λευκή επιδερμίδα. Το σώμα μου απέχει πολύ να είναι σώμα μοντέλου, είναι όμως έντονα θηλυκό, με τις καμπύλες και τα πιασίματα του. Η ιστορία που σας γράφω είναι αληθινή.

Όπως προανέφερα είμαι δικηγόρος και μάλιστα ασχολούμαι κυρίως με ποινικά. Είναι αντικειμενικά δύσκολο το ποινικό για γυναίκες, ειδικά για το δικό μου τύπο, που είμαι αυτό που λέμε υπερβολικά ευγενική. Παρ' όλα αυτά τα καταφέρνω αρκετά καλά. Για πολλά χρόνια άλλωστε είχα μείνει στο εξευγενισμένο ποινικό και κυρίως στο οικονομικό έγκλημα, ακριβώς για να αποφεύγω τα πολλά-πολλά με εγκληματίες του κοινού ποινικού. Όπως προείπα, δεν ταιριάζουν στο χαρακτήρα μου. Παρ' όλα αυτά, τελευταία χρόνια λόγω κρίσης οι δουλειές όλο και μειώνονταν, πελάτες δεν πλήρωναν και αναγκάστηκα να κάνω ένα άνοιγμα στο εύκολο χρήμα του κοινού ποινικού λίγο καιρό πριν την ιστορία μου.

Μια από τις υποθέσεις που ανέλαβα αφορούσε τρεις Βουλγάρους, το Γ, το Μ και το Ν. Κατηγορούνταν για λαθρεμπόριο τσιγάρων. Τους ανέλαβα πα' ρόλο που δε μου άρεσαν καθόλου σαν άνθρωποι. Ήταν άξεστοι, ενίοτε και αγενείς, ντύνονταν βρώμικα και παράταιρα, σε αντίθεση με εμένα που προσπαθώ πάντα να κυκλοφορώ σένια και καλοντυμένη. Συν του ότι έδειχναν συνέχεια έντονο μισογυνισμό, ήταν φανερό πως δε με υπολόγιζαν και με υποτιμούσαν επειδή ήμουν γυναίκα, σε σημείο που αναρωτιόμουν πως είχαν δεχτεί να τους αναλάβω.

Σε κάθε περίπτωση, όπως με όλους μου τους πελάτες, έτσι και με αυτούς τους είχα εξαρχής ξεκαθαρίσει ότι για την εκπροσώπησή τους θα πληρωνόμουν προκαταβολικά. Έφερα εις πέρας όλη τη διαδικασία πριν το δικαστήριο προσπαθώντας να έρχομαι σε όσο το δυνατόν λιγότερη επαφή μαζί τους, καθώς κυριολεκτικά μου προκαλούσαν αηδία. Όσο όμως πλησίαζε το δικαστήριο και δε με είχαν ακόμα πληρώσει τους πίεζα να το κάνουν. Με εκνεύριζε η αναβλητικότητα τους. Ήταν φανερό πως δε με υπολόγιζαν, οπότε δύο ημέρες πριν τους απείλησα ευθέως πως αν δεν πάρω την αμοιβή μου πριν το δικαστήριο δε θα τους εκπροσωπήσω και θα καταδικαστούν. Η απειλή έπιασε τόπο, την τελευταία ημέρα με κάλεσαν να μου πουν ότι θα μου φέρουν τα λεφτά, και τους είπα να έρθουν το βράδυ στο γραφείο. Ήταν η πρώτη φορά που θα έρχονταν στο γραφείο τόσο αργά, χωρίς να είναι παρούσα η γραμματέας μου ή κάποιος συνεργάτης.

Έφτασαν αργά το βράδυ, τους υποδέχτηκα μόνη μου. Φορούσα ένα άσπρο λινό πουκάμισο και μαύρο παντελόνι, ενώ είχα διαλέξει να παίξω 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...
loading...
Μετ. σε ιστότ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ....
loading...

No comments

Powered by Blogger.