Η παρτουζιάρα θεία μου

theia
Η ιστορία μου ξεκινάει πριν πολλά χρόνια όταν ήμουν στο γυμνάσιο, περίπου 16 χρονών. Τώρα είμαι 34. Μόλις πριν έναν χρόνο είχα καταλάβει τι έπαιζε με το σώμα μου και έβλεπα την πούτσα μου να μεγαλώνει και να βγάζει τρίχες. Είχα φίλους από τη γειτονιά που κάναμε πολύ παρέα και ήταν δυο χρόνια μεγαλύτεροι από εμένα και αυτή ξέρανε να παίζουν με την πούτσα τους και έτσι με έβαλαν και μένα στα κόλπα που δεν ήξερα. Ο Θοδωρής, ο Νίκος και ο Τάσος, ήταν οι φίλοι μου, κάναμε πολύ παρέα και όλη μέρα ήμασταν έξω και παίζαμε. Μια μέρα οι γονείς του Θοδωρή λείπανε και μας κάλεσε να πάμε σπίτι του να δούμε μια ταινία το απόγευμα. Εγώ, ο πιο μικρός και αθώος, νόμιζα ότι θα δούμε κανένα παιδικό ή πολεμικό έργο, αλλά αυτός εννοούσε τσόντα. Τέλος πάντων πάμε σπίτι του, βάζει την ταινία και βλέπω κάτι γυναίκες, στην αρχή ντυμένες. Λέω… "τι είναι αυτό;" και μου απαντάει ο Θοδωρής "θα δεις σε λίγο".

Ξαφνικά αρχίζουν τα γαμήσια στην τσόντα και έχω πάθει πλάκα, πρώτη φορά έβλεπα τσόντα. Οι άλλοι είχαν ξαναδεί και άρχισαν να καυλώνουν. Λέει ο Θοδωρής:

-    Άντε βγάλτε τα να τον παίξουμε.

Εγώ δεν κατάλαβα, αλλά βλέπω τους άλλους να κατεβάζουν τα παντελόνια τους και να πιάνουν τις πούτσες τους. Εγώ έχω μείνει άναυδος.

-    Άντε μου λέει… βγαλ' τον έξω να τον παίξεις, μου λέει ο Θοδωρής.

-    Δεν ξέρω, του λέω, δεν το έχω ξανακάνει.

-    Θα δεις, μου λέει  ο Θοδωρής, θα κάνεις ότι κάνουμε κι εμείς, θα πιάσεις την πούτσα σου και θα την κάνεις πάνω κάτω μέχρι να χύσεις.

-    Και πως θα καταλάβω ότι χύνω;… ρωτάω.

-    Θα σου έρθει μια ευχάριστη αίσθηση από κάτω, μου λέει ο Θοδωρής.

Ξεκινάμε και οι τέσσερις και τον παίζουμε με την τσόντα. Οι φίλοι μου ήξεραν πως και ήταν ποιο άνετοι. Έβλεπα να τρομπάρουν τις πούτσες τους που ήταν πολύ μεγάλες, του Θοδωρή μεγάλη χοντρή και μαυριδερή, του Τάσου λεπτή και μακριά και του Νίκου μεγάλη με φυσιολογικό πάχος. Η πιο μεγάλη πρέπει να ήταν του Θοδωρή. Την έπαιζε με τα δυο χέρια και περίσσευε κι άλλο. Καθώς τον παίζαμε λέγανε μαλακίες, ποτέ θα γαμήσουν επιτέλους  και ποια δασκάλα θα ήθελαν να γαμήσουν και τέτοια. Ήρθε η ώρα να χύσουμε και άρχισαν να πετάγονται χύσια από όλους παντού. Έχυσα κι εγώ για πρώτη φορά στη ζωή μου και μου άρεσε πάρα πολύ.Τελειώσαμε και μου λέει ο Θοδωρής:

-    Σου άρεσε;

-    Πολύ, του λέω.

-    Φαντάσου να τον βάλεις και σε κανένα μουνί,θα σου αρέσει πιο πολύ…

μου λέει. Φύγαμε από το σπίτι κι εγώ είχα ξετρελαθεί με την καινούργια μου εμπειρία. Από τότε, όποτε έβρισκα χρόνο στο σπίτι τον έπαιζα. Με τα παιδιά, όποτε βρίσκαμε σπίτι ελεύθερο, πηγαίναμε και τον παίζαμε. Μετά από αυτή την εμπειρία μου άρχισα να πονηρεύομαι γενικά με τις γυναίκες. Στο σπίτι μου, όπου έμενα με τη γιαγιά μου, έμενε μαζί και η θεία μου, η αδερφή της μάνας μου. Η μάνα μου δούλευε Γερμανία. Η θεία μου τότε ήταν 27 χρόνων, μουνάρα, με μακριά μαύρα μαλλιά, βυζάρες και σωματάρα. Πολλές φορές έτυχε να αλλάζει μπροστά μου ρούχα έμενε μόνο με τα εσώρουχα, αφού ήμουν μικρός και δε θα περνούσε κάτι πονηρό από το μυαλό μου. Έτσι νόμιζε αυτή. Εγώ καύλωνα και όταν έφευγε πήγαινα και τον έπαιζα.
Ένα απόγευμα έρχονται οι φίλοι μου έξω από το σπίτι και με φωνάζουν για να πάμε να δούμε ταινία. Ετοιμάζομαι και βγαίνω. Τους ρωτάω:

-    Τί θα κάνουμε;

-    Θα πάμε σπίτι μου να τον παίξουμε, λείπουν οι δικοί μου, μου λέει ο Θοδωρής.

-    Ωραία, λέω εγώ.

Καθώς συζητάμε και λέμε ποτέ θα γυρίσουν οι δικοί του, βγαίνει η θεία μου στο μπαλκόνι με ένα κοντό νυχτικό σκέτη καύλα.

-    Γεια σας παιδιά, Άρη τι θα κάνετε;… ρωτάει η θεία μου.

-    Θα πάμε να δούμε ταινία, της λέω.

-    Καλά… να προσέχετε, μου λέει.

Οι άλλοι έχουν τρελαθεί από την καύλα και μου λένε, πες της ρε να έρθει μαζί μας. Είχαμε άγνοια κινδύνου για το τι θα γίνει… δε ντρεπόμασταν να το προτείνουμε.

-    Έλα… μου λέει ο Θοδωρής, θα γαμήσουμε.

-    Και αν δεν θέλει;του απαντάω.

-    Ε… δεν πειράζει, μου λέει, μπορεί να δούμε λίγο βυζάκι και μπουτάκι.

-    Οκ… λέω.

Τη φωνάζω, ξανά βγαίνει έξω και της λέω:

-    Μήπως θες να έρθεις και εσύ να δεις ταινία μαζί μας να μην κάθεσαι μόνη στο σπίτι;

-    Σε ποιανού σπίτι θα πάτε;

-    Στου Θοδωρή.

-    Θοδωρή εισαι μόνος στο σπίτι; ρωτάει η θεία μου.

-    Ναι, λέει ο Θοδωρής με μεγάλη χαρά.

-    Καλα θα έρθω να σας προσέχω,τη ταινία θα δούμε;

Γελάνε όλοι ύπουλα.

-    Μια με όπλα, λέει ο Νίκος.

-    Ωραία ντύνομαι και έρχομαι.

Όσο περιμέναμε να ετοιμαστεί τρίβαμε τα χέρια μας για την τύχη που είχαμε και  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...
loading...
Μετ. σε ιστότ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ....
loading...

No comments

Powered by Blogger.